Monday, June 29, 2009

tag dr teha.

01. Bekas kekasih saya adalah : org tu
02. Saya sedang mendengar : bunyi kipas berpusing..haha
03. Mungkin saya patut : g nyorok kat masjid..huhu
04. Saya suka : mkn n tdo..tp x blh buat selalu..(ms kat opis le)
05. Sahabat-sahabat baik saya : ramai..klu tulis nnt ade yg tertinggal(takut ade yg terasa ht)
06. Saya tak paham : bila org ckp berbelit2..(lmbt pik-up)hahaha
07. Saya kehilangan : bnyk bnda..mcm2..
08. Ramai yang berkata : sy ni..........
09. Makna nama saya : ntah le
10. Cinta itu adalah : cinta la..:-)
11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : duduk kebosanan(sy la tu)
12. Saya akan cuba : kawal mata dr ngantuk..hehe
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai bila2
14. Telefon bimbit saya : xde crdt(ade sape2 nak topupkan???)
15. Bila saya terjaga dari tidur : sy akan tgk jam(kene tdo blk lps alarm berbunyi..+ 5 mnt je)
16. Saya paling meluat apabila : org tgk sy mcm x puas ht
17. Pesta/Parti adalah : org buat utk keseronokan.
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : tupai kecik(warna coklat tu)
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : ms sekolah rendah. n sekarang.
20. Hari ini : 30 jun 2009
21. Malam ini saya akan : berchating sblm tdo
22. Esok pula saya akan : bgun tdo sblm p keje(mcm mn nak p keje klu x bgun..haha)
23. Saya betul-betul inginkan : kebijaksanaan dlm melakukan sesuatu keje(tp bkn bermkna sy ni bodoh)
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : ermm..hodohnye muka ms baru bgun tdo.
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : soalan ape ni??x phm
26. Makanan Barat atau Jepun : barat la..hahaha..(cehhhh)
27. Bilik yang terang atau gelap : samar2..(romantik ckit..hehe)
28. Makanan segera adalah : cpt masak..cpt mkn
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : ok
30. Tag ini datang dari : tehaa..hehe

2 comments:

Daishie said...

hahaha...ati cuma 15 aja yg iras2..

missue said...

hahaha..ade gak iras2..